FAQs
Bestelling
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Soms wel, zolang ze nog niet verwerkt/verzonden is. Contacteer ons zo snel mogelijk met je bestelnummer.
Kan ik advies krijgen bij mijn keuze?
Kan ik advies krijgen bij mijn keuze?
Ja, contacteer ons gerust voor persoonlijk advies. Onze planten experts staan voor je klaar!
Levering
In welke landen leveren jullie?
In welke landen leveren jullie?
We Leveren in België, Nederland, Duitsland, Luxemburg en Frankrijk
Wat is de levertermijn?
Wat is de levertermijn?
Meestal binnen 3 werkdagen. Uitzonderlijk door omstandigheden (drukte, weer (vriezen, hitte)) tot max. 7 werkdagen.
Retour & terugbetaling
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, binnen 14 kalenderdagen na ontvangst (volgens voorwaarden).
Wie betaalt de retourkosten?
Wie betaalt de retourkosten?
De retourkosten zijn voor de klant. Tenzij het product beschadigd is bij levering en de klant dit meldt binnen de 24u na ontvangst, dan voorzien wij eventuele retour en of vervanging.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Ongebruikt, onbeschadigd en bij voorkeur in originele verpakking. Tenzij het product beschadigd is bij levering en de klant dit meldt binnen de 24u na ontvangst, dan voorzien wij eventuele retour en of vervanging.
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Na ontvangst en controle van je retour verwerken we de terugbetaling zo snel mogelijk (meestal binnen 7 dagen gestort).