FAQs

Bestelling

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Soms wel, zolang ze nog niet verwerkt/verzonden is. Contacteer ons zo snel mogelijk met je bestelnummer.

Kan ik advies krijgen bij mijn keuze?

Ja, contacteer ons gerust voor persoonlijk advies. Onze planten experts staan voor je klaar!

Levering

In welke landen leveren jullie?

We Leveren in België, Nederland, Duitsland, Luxemburg en Frankrijk

Wat is de levertermijn?

Meestal binnen 3 werkdagen. Uitzonderlijk door omstandigheden (drukte, weer (vriezen, hitte)) tot max. 7 werkdagen.

Retour & terugbetaling

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, binnen 14 kalenderdagen na ontvangst (volgens voorwaarden).

Wie betaalt de retourkosten?

De retourkosten zijn voor de klant. Tenzij het product beschadigd is bij levering en de klant dit meldt binnen de 24u na ontvangst, dan voorzien wij eventuele retour en of vervanging.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Ongebruikt, onbeschadigd en bij voorkeur in originele verpakking. Tenzij het product beschadigd is bij levering en de klant dit meldt binnen de 24u na ontvangst, dan voorzien wij eventuele retour en of vervanging.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Na ontvangst en controle van je retour verwerken we de terugbetaling zo snel mogelijk (meestal binnen 7 dagen gestort).

Niet gevonden wat je zocht?

Als je het antwoord dat je zocht niet gevonden hebt in onze FAQ's neem dan gerust contact met ons op via het formulier hier onder.